ပုက်ိေတာက္

Wednesday, August 28, 2013

ျပည္သူလူထုက တင္ေျမွာက္လိုက္တဲ့ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ကိုယ့္ၿမိဳ႕ကိုယ့္ရြာ ဖြ႔ံၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ အလုပ္လုပ္ၾကပ

 ျပည္သူလူထုက တင္ေျမွာက္လိုက္တဲ့ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ကိုယ့္ၿမိဳ႕ကိုယ့္ရြာ ဖြ႔ံၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ အလုပ္လုပ္ၾကပါ ကြ်န္ေတာ္သည္ မီဒီယာသမား သတင္းသမားမဟုတ္ပါ၊ စီးပြားေရးေလာကမွာ ငယ္စဥ္ကတည္းက က်င္လည္လာခဲ့တာ ယခုအသက္အရြယ္ထိ ျဖစ္ပါတယ္၊ စီပြားေရးနဲ႔ ဆက္စပ္တဲ့ ကုန္စည္ပုိ႔ေဆာင္ျခင္းလုပ္ငန္းကို ၀င္ေရာက္လုပ္ကုိင္ခဲ့ရာမွ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ဘ၀တူ စီးပြားဖက္ ကုန္ကားပုိင္ရွင္မ်ားႏွင့္ ၎တုိ႔ထံ မွီခုိေနရတဲ့ ယာဥ္ေမာင္း ယာဥ္လုပ္သားမ်ားရဲ႕ ႏွစ္စဥ္ႀကဳံေတြ႕ေနရေသာ အခက္အခဲေလးေတြကို တင္ျပျခင္းသာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဟသၤာတၿမိဳ႕မွာ ကုန္စည္ပုိ႔ေဆာင္ေရးဂိတ္ စုစုေပါင္း ၁၂-ဂိတ္ ရွိပါတယ္။ ဟသၤာတ-ရန္ကုန္ လမ္းေၾကာင္းကို ေျပးဆဲြေနတဲ့ ဂိတ္(၁၀)ခုျဖစ္ၿပီး၊ ေျခာက္ဘီး ကုန္တင္ကားစီးေရ ၂၀၀ ခန္႔၊ ၁၀-ဘီး၊ ၁၂-ဘီး၊ ၁၄-ဘီး ကုန္တင္ယာဥ္စီးေရ ၄၀ ေက်ာ္ခန္႔ ရွိပါတယ္၊ ဟသၤာတ-ရန္ကုန္ ခရီးစဥ္မွာ ေဒသထြက္ကုန္မ်ားကို အဓိကထား ပုိ႔ေဆာင္ေပးၿပီး၊ ရန္ကုန္-ဟသၤာတ ခရီးစဥ္မွာ ေဒသလုိအပ္ခ်က္ ကုန္ပစၥည္းမ်ားျဖစ္တဲ့ စားေသာက္ကုန္၊ လူသုံးကုန္၊ ေဆာက္လုပ္ေရးပစၥည္း အစရွိတဲ့ ကုန္ပစၥည္းမ်ားကို ပို႔ေဆာင္ေပးလ်က္ရွိပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ၿမိဳ႕အေနနဲ႔ ဟသၤာတ-ရန္ကုန္ လမ္းပုိင္းဟာ စီးပြားေရးအရ အခ်က္အျခာ အလြန္က်တဲ့ လမ္းပုိင္းျဖစ္ရုံမက ေဒသခံျပည္သူမ်ား၊ စီးပြားေရးအရလည္းေကာင္း၊ က်န္းမာေရးအရလည္းေကာင္း၊ အျခားအေထြေထြ ကိ္စၥရပ္မ်ားအတြက္လည္းေကာင္း၊ ကုန္တင္ကားမ်ားသာမက ခရီးသည္ကားမ်ား၊ ကိုယ္ပုိင္ယာဥ္ငယ္မ်ားႏွင့္၊ ေန႔စဥ္ အသုံးျပဳေနရတဲ့ လမ္းမႀကီးတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ဟသၤာတ-ႀကိမ္ပင္ဆည္လမ္းပိုင္း အထူးအားျဖင့္ ဇလြန္-ႀကိမ္ပင္ဆည္ အပိုင္းကေတာ့ အေ၀းေျပး လမ္းမႀကီးတစ္ခုရဲ႕ အဂၤါရပ္နဲ႕ ညီညြတ္မႈအားနည္းေနရုံမက မည္သည့္ယာဥ္အမ်ဳိးအစားမဆုိ ရာသီမေရြး သြားလာႏုိင္တဲ့ လမ္းမႀကီးတစ္ခု မဟုတ္ခဲ့ပါ။ ႏွစ္စဥ္မုိးရာသီကာလအတြင္း ၄-လတာမွ် ၁၀-ဘီး ၊ ၁၂-ဘီး ကုန္တင္ယာဥ္မ်ား သြားလာမႈကို ကန္႔သန္႔ခဲ့ပါတယ္။ ယခု ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ဆုိလွ်င္ ၄-ႏွစ္ ရွိခဲ့ပါၿပီ။ ႏွစ္စဥ္မုိးရာသီကာလ ၄-လဆုိတဲ့ ရွည္လ်ားတဲ့ ကာလတစ္ေလွ်ာက္မွာ ၁၀-ဘီး၊ ၁၂-ဘီး ယာဥ္မ်ားကို မွွီခုိေနရတဲ့ ယာဥ္ေမာင္း ယာဥ္ေနာက္လုိက္မ်ား သူတုိ႔ရဲ႕ မိသားစု၀င္မ်ားစြာဟာ ဘ၀ရပ္တည္ႏုိင္ရန္နဲ႔ စား၀တ္ေနေရးအတြက္ ခက္ခဲစြာ ရုန္းကန္ေနၾကရပါတယ္။ ဘ၀တူယာဥ္ေမာင္း အခ်င္းခ်င္း ရုိင္းပင္ကူညီတဲ့အေနနဲ႔ တေယာက္တစ္လွည့္စီ ကားေမာင္းျခင္းျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ယာဥ္ပုိင္ရွင္မ်ားမွ မိမိတုိ႔ ယာဥ္ေမာင္း ယာဥ္ေနာက္လုိက္မ်ားကို သင့္ေတာ္သလုိ အလုပ္အကုိင္မ်ား ရွာေဖြေပးျခင္း၊ ေထာက္ပံ့ေၾကးေပးျခင္းျဖင့္လည္းေကာင္း၊ လူသားျခင္း ရုိင္းပင္ကူညီမႈ စိတ္ဓါတ္ေတြနဲ႔ ေျဖရွင္းေပးေနရပါတယ္၊ ကြ်န္ေတာ္ ယခုတင္ျပခ်က္မ်ားဟာ ၁၀-ဘီး ၊ ၁၂-ဘီး ယာဥ္မ်ားကို မွီခုိေနရေသာ ယာဥ္ေမာင္း ယာဥ္ေနာက္လုိက္မ်ားနဲ႔ ၎တုိ႔ရဲ႕ မိသားစု၀င္မ်ား ႀကုံေတြ႕ေနရတဲ့ အခက္အခဲ တစ္စိတ္တပုိင္းမွ်သာ ျဖစ္ပါတယ္။ က်န္တဲ့ ၆-ဘီးယာဥ္ပုိင္ရွင္မ်ား အေနျဖင့္လည္း သိပ္အဆင္ေျပလွတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး၊ လမ္းမေကာင္းလုိ႔ ကားခဏခဏ ပ်က္လုိ႔ ျပင္ေနရတာနဲ႔ ကားခရတဲ့၀င္ေငြကို မိသားစုစားဖို႔ ေနေနသာသာ ကားျပန္ျပင္ေနရတာနဲ႔ေတာင္ မေလာက္ငွပါ၊ ဒါေၾကာင့္ ဟသၤာတၿမိဳ႕က ကုန္တင္ကားပုိင္ရွင္မ်ား ခရီးသည္ကားပုိင္ရွင္မ်ားကိုယ္စား၊ သက္ဆုိင္ရာ အႀကီးအကဲမ်ားကို ေမတၱာရပ္ခံပါရေစ။ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတႀကီးႏွင့္တကြ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး၊ တုိင္းေဒသႀကီးအစုိးရအဖဲြ႕ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္၊ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ၊ ျပည္သူေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း တုိင္းေဒသႀကီး အင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး၊ ခရုိင္အင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီးမ်ား၊ လာမည့္ပြင့္လင္းရာသီတြင္ ဇလြန္-ႀကိမ္ပင္ဆည္လမ္းပုိင္းအား မည္သည့္ယာဥ္မဆို ရာသီမေရႊး သြားလာႏုိင္ေသာ အေ၀းေျပးလမ္းမႀကီးအျဖစ္ ျမွင့္တင္ေဆာင္ရြက္ေပးပါရန္ ေလးစားစြာျဖင့္ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္ခင္ဗ်ား။ အထူးအားျဖင့္ ဟသၤာတၿမိဳ႕နယ္ ျပည္သူ႔လြတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးေဌးဦး၊ အမ်ဳိးသားလြတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးညြန္႕လိႈင္၊ တုိင္းေဒသႀကီး လြတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးစုိးျမင့္၊ ဦးသိမ္းစုိးတုိ႔အေနနဲ႔လည္း မိမိတုိ႔တက္ေရာက္ေနတဲ့ လြတ္ေတာ္အစည္းအေ၀းမ်ားမွာ မိမိတုိ႔ေဒသရဲ႕ ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္မႈအတြက္လည္းေကာင္း၊ ခရုိင္အဆင့္ ၿမိဳ႕ႀကီးအဂၤါရပ္နဲ႕ ညီညြတ္ေစရန္ အတြက္လည္းေကာင္း ၊ တင္ျပေဆြးေႏြးေပးၾကပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္။ (စိန္လင္း - ကုန္တင္ကားႀကီး ဥကၠ႒) ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To > Hinthata HumanRights < Thanks Re-posted By ACM 29-8-2013 https://www.facebook.com/excellencemedia  

mrcopy

No comments:

Post a Comment